Bitcoine Yeni Başlayacaklar İçin Tavsiyeler

BİTCOİN’E YENİ BAŞLAYAN YADA BAŞLAYACAK ARKADAŞLAR İÇİN TAVSİYELER 1-)Öncelikle bitcoin ve diğer kripto paraların ne olduklarını anlamak için YouTube’ ta alp ışık ve mehmet hamdi bol’un videolarını izlemenizi tavsiye ederim. 2-)Bitcoin yada diğer kripto paralar borsa dediğimiz internet sitelerinden alınıyor ve satılıyor. Ülkemiz de BTCTurk,…

iota hakkında bilinmeyen tüm bilgiler tüm ayrıntılarıyla

İota Coin Nedir?

İota Neden Bu Kadar Hızlı Yükseliyor? İota, bugünlerde çok hızlı yükselişi ile dikkatleri üzerine çeken bir altcoindir. Türk borsalarında hizmete henüz açılmayan iota, yabancı borsalar tarafından alım satımı yapılmaktadır. Ve günde ortalama %80-120 civarında yükselen iota nedir, neden bu kadar yükseliyor, iota güvenilir mi bunları…

A Word Kelime Oyunu 121-130 Cevapları

Biraz dinlenmek isterseniz, A word bunu yapmak için mükemmel bir yoldur. Yukarıdaki sözcük oyunlarından herhangi biri kadar kesinlikle zor veya stresli değil, ama eğlenceli de. Sadece Boggle, WordTwist ve Dropwords gibi kelimeleri bulun, sadece bu kez yatay, dikey ve çaprazyız, tıpkı kitapçı veya bakkaldan edineceğiniz kelime…

Gozle-Kontrol-Edilen-Tekerlekli-Sandalye-Karabuk-Universitesi

Göz İle Kontrol Edilebilen Akülü Tekerlekli Sandalye

Temel olarak yürüme engelli kişilerin yer değiştirememe sorunlarını ortadan kaldırmak için üretilen akülü tekerlekli sandalyeler, kullanıcının bir kumandayı kullanarak ileriye, geriye, sağa ve sola hareket etmesini sağlayan sistemlerdir. Kuadripleji hastaları, yürüme engelinin yanı sıra kol aktivitelerini de yapamayan hastalardır. Bu tür hastalar için göz hareketleri…

Karabük Safranbolu Nöbetçi Eczaneler

Karabük Safranbolu Nöbetçi Eczaneler Nöbetçi eczane aramak çoğu zaman imkansız hale gelebilmektedir. Bizler de bu eksikliği fark ederek sizler için “Karabük nöbetçi eczane” aramayı kolaylaştırdık. Tabi ki bu sadece Karabük için geçerli değildir. Fakat önceliğimiz Karabük ve Safranbolu Nöbetçi Eczaneleridir . Bunun yanında tüm Türkiye’ye…

EYPİO Bi Başınayım Şarkı Sözleri

EYPİO Bi Başınayım Şarkı Sözleri Bir başınayım da anla Uzun ince bi yolu tuttum onu gidiyom Yanıyom yanımda kimse yok Ondan kendimi arıyom Yalnızım yalnız kaldım ansınız kanka dediğin kansızın Hayat denilen okul belki ondan ben devamsızım Var sızım zarar ettim karsızım Ateşim ama dumansızım…

YDS İngilizce Kelime Ezberleme Teknikleri

Bu yazımızda temel olarak yds kelime ezberleme, yds ingilizce kelime ezberleme, yds kelime ezberleme teknikleri, yds kelime ezber, yds kelime çalışma, ingilizce kelime ezberleme, ingilizce kelime ezberleme teknikleri konularına değineceğiz. İngilizce Kelime Ezberleme YDS yani Yabancı Dil Sınavı’nın İngilizce bölümünde en büyük zorluk kelime ezberlemektir. İngilizce…

Teknolojinin Asıl Amaçları

Genel olarak, teknoloji maddenin, enerjinin, mekanın veya zamanın problemlerini çözmeye çalışırken başarılıdır. Zihin, iletişim, yetenek vb. Insan sorunlarını çözmeye çalışırken, başarısız olur veya tehlikeli şekilde geri tepir. Örneğin, Internet büyük bir alan sorunu işledi – anında dünyadaki herhangi biriyle iletişim kurmamıza izin verdi. Bununla birlikte,…

Rahat Kod Yazmak İçin 5 Tavsiye

Yazılımcılar veya programlama ile uğraşan kişiler genel olarak kod yazarken uygun ortam ararlar. Kod yazarken yoğun düşüncelere dalmak ve derin araştırmalar yapmak için yazılımcılar kendilerine uygun ortam oluşturmak isterler. Ben de kod yazarken rahat hissettiğim unsurları sıralayacağım. Sonuçta kod bu, ha deyince yazılmıyor 🙂 1-…

Gece Gölgenin Rahatına Bak Sözleri

Gece Gölgenin Rahatına Bak Bu yazımızda müzik piyasasına bomba etkisiyle düşen Gece Gölgenin Rahatına Bak şarkısından bahsedeceğiz. Gece Gölgenin Rahatına Bak sözleri hakkında bilgiler vermeden önce şarkının hikayesine göz atalım. Gece Gölgenin Rahatına Bak şarkısı daha çıkmadan Scorp uygulamasıyla tanınmaya başladı. Evet şarkı çıkmadan insanlar tarafınca dinlenmek istendi. Hatta…

1 2 3 10